~penghuni ~ ^___^'

Tuesday, June 10, 2014

i glad i have u

mungkin  takkan kau sedar,
ini untuk kau
aku bersyukur ada kau,
walau jauh,
walau dah berkurun tak berjumpa,
aku pun tak ingat birthday kau,
nak tanya malu,
kau ingat banyak benda pasal aku
maaf la aku pelupa,
aku bersyukur berpeluang kenal kau,
dari sekolah rendah
sampai sekarang
kita masih kawan
rindu nak gosip
rindu segala2nya
maaf aku tak ada bila kau perlu
aku banyak tak tahu pasal ko sekarang,
masa antara kisah sedih dalam hidup kau,
aku nak tanya,
tapi taknak bagi ko sedih,
goodluck untuk kau
duduk sana jauh2,
jaga diri,
belajar elok2.
anything bagitahu aku tau,
sbb aku mmg nama je kuat online
tapi tak pernah perasan benda2 penting

untuk anda yang saya kenal dari sekolah rendah, terima kash jadi kawan aku, dan still nak berkawan dengan aku.tak terungkap dengan jari ini. =( miss you so badly.

No comments:

Post a Comment

click ,click!