~penghuni ~ ^___^'

Tuesday, May 1, 2012

siapa aku.


siapakah aku?
kelihatan aku mulai berubah masa,
dan bukan berubah ke arah kebaikan.

aku ingin jadi yayan yang dulu, 
aku xingin rasa janggal ni menghantui diri,
i cant pretending anymore, 
i'm too jujur.

kawan, maaf jika janji tak ditepati,
aku xpernah lakukan ini sebelum ini,
im changing and i HATE it.

kepada KAU si kawan, 
Aku bukan cakap besar,
tapi,mungkin, secara tidak sengaja, 
aku boleh baca tingkah laku kau,
terima kasih kerana ketepikan aku.

and u know what,
dia dah tahu, dan sedar sendiri,
u are too obvious, 
kau boleh sorokkan dari org lain,
tapi aku? 

aku dah xboleh nk dekat dengan kau,
aku rasa x selesa, 
dia sahabat aku, dan kau juga. 
dan aku tak nak hilang salah satu, 
walaupun aku tahu dia lebih berharga dari kau

kau mungkin sedar, atau tidak,
aku dgn kau dah tak macam dulu,
kau cakap semua dah berlalu,
dan kau boleh kawal segalanya,
dan aku malas nak ambil peduli.

kalau aku dah tak ambil peduli, 
itu maksudnya kau dah makin keluar dari sini,
dari lingkungan sahabat dihatiku.

gile, aku boleh terfikir,
perubahan yang berlaku dihati ini,
mungkin kerana aku jatuh hati?
dan ternyata tidak,
aku bukan mudah terjatuh.

aku sayang hubungan kita semua,
kita family.

i am sorry for everything friend.


a fake smile
with awkward heart.

1may2012

No comments:

Post a Comment

click ,click!